25. sep. 2009

King Cobra

"King Cobra is generally horrible, but effective brew designed to get you drunk. Your not getting a buzz cheaper or better than this."
- http://beeradvocate.com/

“Awesome stemming with scary topout. Classic!"
- komentar na 8a.nu

V Yosemitih ima King Cobra dva pomena. Zaradi visoke vsebnosti alkohola in nizke cene je najljubše pivo v plezalni družbi, je pa tudi zloglasen highball v kampu 4. Pred leti, ko še nisem vedel dosti o trad plezanju in počeh, sem veliko plezal po balvanih v dolini. Zadnje dejanje tega obdobja se je odvilo v kobrinem kotu. Pri izstopu iz zajede me je izstrelilo v visok prelet edinega crash pada. Ryan je preprečil popolno katastrofo s tem, ko je mojo letečo rit usmeril na rob odrešilne blazine. Takrat sem si močno zvil gleženj in zatem okreval cel mesec. Naslednje sezone sem pozornost preusmeril na poči in dolge smeri, a dolg je ostal.


Nekaj dni nazaj smo s skupnimi močmi nabrali spodobno število crash padov in se v vročem popoldnevu sprehodili do balvanov v kampu 4. Frikšna ni bilo niti za vzorec in zašvicali smo ful. Po pregrevanju v lažjih problemih smo poskusili v Midnigt Lightning-u. Seveda nismo imeli za burek pri 30-ih stopinjah. Sonce je po dveh urah neuspešnih poskusov končno zašlo za hrib. Džusa je že zmanjkovalo, ko smo se v okrnjeni posadki Uroš, Mojca, neznan mulc in jaz premaknili do zajede kraljeve kobre. V nekaj poskusih so se drobci spomina sestavili v smiselno zaporedje vstopnih gibov. V trenutku, ko se mi je v drugo uspelo spraviti v gladek kot, je Ryan pod balvan dostavil "sending vibes" in podkrepil spottersko ekipo. Visoko nad tlemi, držeč tisti dve dobri šalčki, mi padec ni bil več sprejemljiv scenarij. Tal nisem pogledal. Vso pozornost usmeril na naslednji grif, in nato naslednji, in nato naslednji,... V pravem špiritu sem izvedel tistih nekaj gibov do vrha in nato zatulil kot pobegel norec. Krog se je sklenil, kobra je plačala.




4 komentarji:

  1. Anonimni27.9.09

    Ej srečneži,
    povsem s pozitivnimi vibracijami vam sporočam, da VAM ZAVIDAM NA KUBIK, splezajte še za nas kako lepo poko in spijte eno kobro, pa enega prižgite.

    prosim za mail, da lahko zatežim za kako beto;))
    mogoče se kdaj na stara leta zopet spravim čez lužo!

    Dnevnik je zakon, super se bere, pa slike so tudi precej spodobne. Jery Jebica

    OdgovoriIzbriši
  2. Anonimni27.9.09

    Zmaga, zavidam na polno-predvsem višje stene in mir, splezajte še za nas kako, pa spijte eno kobro, pa enega nažgite...

    Pozdrav bandi, se priporočam za mail, da zatežim za beto...

    Dnevnik je špica, slike tudi, odlično se bere-kar srkam.

    jery jebica

    OdgovoriIzbriši
  3. Mail je sturm.marko@gmail.com

    OdgovoriIzbriši